Saturday, April 11, 2015

AUDI VS DKU



My first impression about DKU is these 'serombong kilang' aka aircond







Di PASUM
ada 2 dewan kuliah
Audi and DKU
dan pelajar hayat and fizikal akan gilir2 guna dua2 dewan kuliah ini
contohnya
Sem 1 pelajar hayat guna DKU pelajar fizikal guna Audi
Sem 2 pelajar hayat guna Audi pelajar fizikal guna DKU


So apa perbezaan Audi and DKU ?




 AUDITORIUM 
(sorry sbb tak banyak gambar yang saya ambil di Audi)


1. Audi terletak di bangunan baru PASUM
so mmg rasala jua 'baru'nya!

2.Audi luas dan boleh muat lebih ramai pelajar !

3.senang nak beli air tin sbb kat luar ada vending machine!
(tp selalu out stock)

4.Ada WIFI !

5. Dekat dgn Kantin PASUM!

6. Nak tidur tp kerusi dia tak sedap!


At AUDI
Before lecture


At AUDI
During MHS 2014/2015

At AUDI
Taking pic of Hayat 1





DEWAN KULIAH UTAMA (DKU)


1. DKU terletak di bangunan Ambang Asuhan Jepun, 
so rasa lah 'tradisional'nya !
(nnti jumpa la pelajar2 AAJ and cikgu2 Jepun ye)

2.Dari KUAZ ke DKU lebih senang sbb tak perlu nak naik tangga tinggi2 !
(nak pergi audi kena naik tangga tinggi tau)

3.Dari DKU nak pergi mkn kat KK12 dekat je!

4. Kat DKU takde WIFI !
(manalah tau lps ni ada, doa2 la ye)

5. DKU tak seluas Audi !

6. DKU jauh dgn kantin PASUM!

7.Vending Machine kat DKU tak sebyk kat bgnn PASUM!

8. Kerusi kat DKU sedap! Nak tidur pun sedap!



At DKU
During MHS


At DKU
During MHS




ADK (DEWAN KULIAH AAJ)


Haaa sini untuk pelajar Ambang Asuhan Jepun je
kalau time2 rehat tu nak pergi melawat ok je
jgn diorang tgh kuliah korang masuk



At ADK
Watching The Hobbit after blood donation 










Haaa
now you know about Audi and DKU
Best tak?
Nanti dah masuk PASUM
dah rasa sendiri
baru tau best ke tak 


Skrg
saya sbg senior
saya hendak nasihatkan junior2 yg akan masuk PASUM
atau pelajar2 lain


korang masuk PASUM kan?
Mesti result korang gempak2 kan?
Sama juga sprt batch saya
semua result gempak2
pandai2
Tp?
Apa yg saya nampak kat Audi ni
(Kat DKU saya tak tahu la, tp dulu masa pelajar hayat duduk kat DKU sama jugak)
Sampah byk
tong sampah bknnya takde
kalau sampah dah byk pun
apa salahnya korang simpan dulu sampah korang dan buang kat tmpat lain?
Makcik cleaner tu pun mcm pandang rendah kat kitaorg


Saya bkn nak merendah2kan batch saya sendiri
saya harap batch selepas ni
akan mengubah sikap ni


Result gempak2
tp sampah buang merata2
Kau sebenarnya pandai atau bodoh?
Fikirlah.


Makcik cleaner mmbersihkan sampah yg sgt BYK semasa rehat solat jumaat.


No comments:

Post a Comment